Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna (Corporate identity) To podstawowe narzędzie służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku, które wpływa na sposób jej postrzegania przez potencjalnych klientów. Jej celem jest budowa pozytywnego wyobrażenia o przedsiębiorstwie czy produkcie oraz utrwalanie pożądanych opinii wśród pracowników, partnerów i kontrahentów. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy – logotyp. Odpowiednio zaprojektowany i wdrożony z pewnością wyróżni Twoją firmę wśród konkurencji.

Wizytówki

Wizytówki - Wizytówka jak sama nazwa wskazuje jest tym co określa statut firmy, jej markę. To podstawowy wzór eleganckiej i niewielkiej reklamy, będący jednocześnie doskonałą formą komunikacji z potencjalnym klientem. Pozwala na krótką i rzeczową prezentację firmy, zawierającą najważniejsze informacje na temat jej działalności, ofert oraz dane adresowe. Wizytówki firmowe mogą również posłużyć jako karta firmowa, karta klienta, kalendarzyk, karta rabatowa, identyfikacyjna.


Ulotki reklamowe

Ulotki reklamowe - Ulotka reklamowa to najprostsza forma prezentacji oferty firmy, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców stosunkowo niskim kosztem. Zadaniem ulotki jest rozbudzić zainteresowanie klienta, zainteresować go ofertą i sprawić, by chciał dowiedzieć się więcej. Zróżnicowanie formatów (DL, A3, A4, A5 oraz A6) oraz dodatkowa możliwość łamania (falcowania) na trzy sposoby umożliwia umieszczenie wszelkich ważnych informacji o działalności firmy i zapewnia skuteczny przekaz reklamowy. Mając to na uwadze, dużo wysiłku wkładamy, by przekaz zawarty w zaprojektowanej przez nas ulotce był zaskakujący, a zarazem czytelny i przejrzysty dla odbiorcy.


Kalendarze

Kalendarze - to doskonały sposób prezentacji firmy w szerokiej grupie odbiorców oraz elegancki upominek dla stałych kontrahentów.

Teczki ofertowe

Teczki ofertowe - Oferta zaprezentowana w dobrze zaprojektowanej teczce ofertowej podnosi jej prestiż, poprawia wizerunek firmy, a także umożliwia łatwiejsze składowanie i segregowanie dokumentów.

Papier firmowy

Papier firmowy - To uzupełnienie materiałów reklamowych, wpływających korzystnie na postrzeganie firmy przez jej kontrahentów. Efektowny papier firmowy to bardzo ważny element wizerunku każdej firmy, podnoszący jej prestiż.

Plakat reklamowy

Plakat reklamowy - Znakomicie sprawdza się zarówno w biurze, jak i na otwartej przestrzeni. Jego zadaniem jest szybka i dosadna reklama - promocja każdego produktu, osoby czy imprezy. Dobrze zaprojektowany i widoczny będzie skutecznym sposobem na dotarcie do potencjalnego odbiorcy.

Broszura

Broszura - To prosty sposób na przedstawienie rozbudowanej oferty firmowej. Wybór opcji kolorystycznych, rodzaju papieru i sposobu wykończenia broszury umożliwia dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb klienta.